Detta skriver jag frivilligt utan att någon tvingar / hotar mig.

De fanns en gång en tjej som hette Yasmine, hon var väldig speciell och de som var mest udda hos henne var att hon kom från 3 olika länder. Kinez, Indie, Kinez, eller nej kinez har jag redan sagt en gång, Iranie var de.
men de som jag ( Amer, som skriver detta frivilligt utan hot ) gillar mest är KineZ med Z, riktigt fet sida.
de betyder att jag o Yas kan gå o äta sushi bara så, vi kan mobba kineZer för att de kul, vi kan göra mkt tsm och bara skratta.
sen kom de en dag då de blev Tripp Trapp Trill Trull (=

Kommentarer
Postat av: yas

aww visste inte att du tyckte om mig sååå mkt :O haha <3

2010-05-07 @ 19:22:20
URL: http://nattstad.se/yazzi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0