Tompong/cig brudarna ( P )

2 tjejer kommer in, de kollar på hyllan bakom mig och jag kollar på de som ? och undrar vad de tittar efter.
sen kommer de till kassan.
tjej nr 1 : de här är lite skämmit men jag vill köpa tampong.
Jag : rak på sak frågar vilken färg hon vill ha ( för ett jag är kille och vi killar har ingen användning för tamponger.2 de lättare o säga färg än att gå efter deras namn , typ normal, plus och plus plus, som att jag vet vad skillnaden är )
tjej nr 1 : jag vill ha den färgen.(hon är RÖD som en tomat)
tjej nr 2 : va skämmig du är.
jag : säger priset, och svarar tjej nr 2 med : det är inte alls skämmigt, ni tjejer har de och vi killar har annat.
| alla får ett gott skratt |
tjej nr 2 , Marlboro light  för mig
Jag : leg tack och slår in ciggen i kassan. så får jag id kortet.
Jag : Va söt du var, VA HÄNDE ?
tjej nr 1 : upprepar de jag sa : ahhahah VA HÄNDE
tjej nr 2 haha va hände den var bra du.
alla i kön skrattar och som vanligt im the devil him self, whatever u like it or not.



Visa bilder säger mer än 1000 ord, andra bilder visar 1000 olika sett o se de på bilden!


long time no see, thats right the devil is back

Bloggade från Amoor.blogg.se innan men orkade ej med bloggandet så la ner allt och började med denna Freshmusic ( bloggen) istället, de blev ett skolprojekt av de hela och efter de orka jag ej blogga mer, som ni märkt så är inlägget under denna från förra året.
btw för att skryta lite fick jag MVG i projektarbete där jag skrev om hur man tjänar pengar på nätet.
Idag har de vart en hel del, började med att jogga på morgonen, få tillbaka konditionen. kan säga att jag sprang 10 minuter, i lite snabbare hastigt än när man joggar,in i  duschen sen där efter in till stan o ha möte med chefen, käkade på nån ställe i avenyn där chefen berömde deras pizza, de va tunnaren TUNN, didnt taste so good at all, utbys pizzeria is the shit måste jag säga.
2-3 timmar senare åkte jag till gänget som tydligen väntat på espresso house i 4 timmar,well i never said wait for me didnt i ?  vidare till mc där ashkan fick allt möjligt i sin dricka, fanta exotic ? i think it was more like fanta tomatooo..
de lämna mig och yassi för tydligen så är vi på "dejt" som ashkan förklara de hela. hahaha och vi kollade på filmen Remember me på bio, SÄMSTA filmen, o inte nog med de, köpte 2 snacks och en popcorn,dricka,godis,choklad och helt ärligt så åt vi typ 10 % av allt de där, stackars de som får plocka upp de sen bara.
vidare tog vi en promenad till nils där jag vann en chips påse av yassi, men orka ej med chips så de blev Redbull, trodde jag skulle få vingar o fly från yassi, men nej mina vingar kom inte :(
vi promenera till svingeln där vi gick skilda vägar hem =) btw kommer få en 42 tum tv och jag har inte äns plats i mitt rum, KUL...
Peace & Love

RSS 2.0